Wednesday, July 22, 2009

~transformer~


Transformer…
Citer nie da nak hbs tayangan baru aku g tgk..
Xder kesempatan dan masa r… biler nak tgk jer mcm2 benda yg kena wat..
Jd cancel kn jer la niat tuh…
Citer nie menarik la..tp yg xmenariknyer…
1.makhluk maner entah buang angina dlm panggung tuh… lau bau cm lavender ker… miyk wangi ker … at least miyak atar pun leh la aku trima.. nie bau cam bangkai… da r byk kali… nak jer aku sound… tp xtw saper… coz barisan aku tuh rmai… lau sekali e2 xmengapa.. nie byk kali….. org sebelah aku(afiq) dan aku da bengang da… tp tahan jerk…. Terpaksa la menutup idung ku yg x braper nak mancung nie.. gn tgn … lau tw cm tuh aku bawak serkup idung .. biler2 kena stanby…
2.Aku..
Naper…
Aku tertido. Huhuhuhuhu..
Tayangan kul 8.45 mlm,..
Aku tgk jap jer dlm kul 9.00lbh pas tuh aku terlentok..Sedar2 dalam kul 10.45pm
Time tuh da nak hbs da…
Time tuh mulala tya org sebelah.. naper citer tuh jd cm tuh.. coz td tido..x tw rentetan citer cam ner…
Sebaik org sebelah aku tuh xmrah….sabar lyn kerenah aku.. da r aku lentok ats dier..
Sejuk sgt…. Lau dpt peluk pun bez……. Hehehehehehehehe
Actly citer nie aku nak tgk ari 1st tygn lagi.. tp time tuh mber aku tuh xmo… n tau2 dier da g tgk gn skandal dier yg len.. paper pun wpun xtgk dari awl smpai akhir… tp aku still rasa citer nie bezzzzzzzzzzzzzz…



0 comments:

Post a Comment