Sunday, July 19, 2009

~hanya sekadar d pinggiran~

~Hanya sekadar persinggahan~

Aku xtw kt ner nak mulakan..
Aku gn dier da makin rapat..coz kami duduk berhampiran..
Oh my god aku tol2 takut-takut jatuh cinta gn dier balik..
Aku takot sejarah mungkin berulang ..
Aku takot dier tinggalkn aku cm dulu…
aku akui aku mmg syg dier… wpun dier pernah tinggalkn aku tanpa sebab..
wpun dier pernah melukakan ati aku..
n aku taw dier masih syg kan ex dier dulu.. aku hanya sekadar d pinggiran biler ex deir kembali balik gn dier.. aku yakin dier akan tingalkan aku lagi,…
aku
keliru dengan perasaan aku sendiri ,….
Tadi kami g karaoke kt alamanda..
Semua lagu yg dier nyanyikan lagu frust..
Aku yakin sgt dier masih terkenangkan ex dier..
Naper dier nak tipu diri dier sendiri.. klu dier xsygkn aku lg xcintakan aku lagi..
Aku rela menjadi sahabat… bukan kekasih yg hanya sekadar persinggah atw lebih tepat .pilihan kedua..







2 comments:

Bie Hassan said...

sabar je k...
kuatkan semangat...

~mish melon~ said...

hehehhe makasih... da kuat smgt da nieh

Post a Comment