Friday, July 17, 2009

Aku… dier … dan kenangan

Aku… huhuhuhu kehidupan semakin d landa problem…
Tp aper nak buat… aper yg berlaku kehidupan mesti d teruskan..
Aku trima segala ketentuan yg telah d berikan ILAHI…Aku hanya berserah kepada NYA…

~Dier~
Dier~ meminta hubungan yg telah lama mati kembali bersatu..untuk aper !!!
Hubungan dulu yg terbina d sia2.. tanpa sebab dan alasan yg kukuh..dier menduakan aku.. bukan sekali tp berulang kali.. perlu kah ada maaf untuk e2… adakah maaf e2 berguna untuk insan yg hanya mementingkan diri.. d saat masalah melanda dier hilang bersama perempuan lain’ arghhh… lelaki mmg xkn pernah jujur da setia…
Sekarang untuk aper dier kembali … adakah untuk menambahkan luka yg suatu ketika dulu yg sentiasa membuat aku mengalirkan air
mata untuknya….
Teman
.d ati kamu walaupun aku tidak bersama kalian lagi..kenangan kiter yg tercipta d uum adalh kenagan yg paling indah yg pernah wujud dlm hidupku…
Buat bezfrenku….
. maafkan aku.. kerana tidak dapat bersama kalian lagi.. relakanlah pemergianku untuk seketika.. aku rindukan saat manis bersama korang…
Aku pasti memanfaatkan peluang yg ada dalam idupku…
Masa depan kita masih panjang.. kita masing2 yg mencorakan masa depan kiter..
Andai corak yg dilukis e2 kemas dan teratur kehidupan kiter akan menjadi mudah.. aku.. lukisan contang canting… bermakna kehidupanku…tidak seindah korang….
Hope korang xlupakan gadis kelate yg kecoh nieh…aku akan sentiasa


Buat bezfrenku….
Syafiqa… aku masih rerkenangkan lagi pertemuan kiter yg pertama..muka kamu yg cuak..dan sombonk.. membuat 1st imperision ku kepada kamu sedikit tersasar.. sori.. sayang… kamu terlau sombonk ketika e2…
Suhana>> hahahahahha kamu… gadis rambut ketak perang… cam social giler… asyik degar lagu ruang rindu letto.. aku da nek bosan da dgr lagu tuh… tiap2 mlm sebelum tido..ader r.. dendangan lagu yg sama .. nak sound kn takot terasa… maklumlah orang baru bertunang ketika e2…bunga2 cinta masih harum mekar…
Serimardiani… huhuhu minggu orientasi aku kenal dak nieh…
Suci jer muka…. Coursemate aku… aku membina hubungan yg baik dgn dier time orientasi tp lepas tuh masing2 bawak haluan masing… sem2 berikutnyer.. aku tgk dier makin ego … sombonk beb.. aku nak tegur pun x brani..n aku jumpa dier balik time clas o.b.. hubungan terjalin kembali.. smpai sekarang…
Pesananku buat korang



Pesananku buat korang
Pika.. plizz belalah rambut panjang.. aku xsuka gaya kamu yg ala pengkid biler bukak tudung..aku takut kan 1 ari nati jais dtg bilik kiter nak wat tgkpan bajet kamu laki.. brubahlah kawan..
Suhana.. kamu jgn jd playgirl yup.. n berterus terang tentang kebenaran e2 adalah lagi penting dari kiter menjadi hipokrit..Seri::kamu jgn sesekali jd giler kerana lelaki k… tanpa laki idop kiter pun indah jgk. Gunakan lelaki untuk kepentingan kiter… hehehehe aku da cuci tangan beb dr mengutamakan kepentingan diri…korang study leklok k..korang grad nati aku bg bunga taik ayam.. ehhehehehe,..,



































0 comments:

Post a Comment