Thursday, July 16, 2009

~mish melon vs din carlos~




Kali nie aku nak citer sal member aku neihh..
Ermm… namer dier din carlos
Din carlos nieh seganas org nyer la… huhh.. lau korang tgk uper dier poyos jerk…
Cam budak baik tp gn aku???????
Dier selalu cakap benda yg menimbulkn kemarahan aku..
Lau kuar jerk mst aku kn tarik muka masam..
Majok r… sakit ati gan dier..
Tp dier slalu cakap..
~awak igt lau awk merajuk saya kan pujuk awk~(aku xsuruh pun pujuk)
Lau aku pegang jam dier… dier kn ckp cm nieh~jgn la nati putus~ (tau la jam mahal)
Macam2 lagieh la benda yg menyakitkan ati aku dier sengaja jer cakap..
Igt aku xder ati ker…
Dier mmg jaat…..
Tp hakikatnyer.. dier mmg baik…
Sepanjang aku kat kl.. aku myusahkn idop dier..(sori wak menghabiskan duit awk… menghabiskan masa n minyak keta awk… sori sgt) sy xde saper2 lagieh selain awk kt sna… L
Aku nak g carik kerja… nak g maner2 mst dier kn datang jemput aku..
Cian dier sampai xkerja dier… (mmg btl ckp awk… sy xleh berdikari asyik arapkan awk jerk.. sy menyusahkn awk kn… 2 sy tw…)
Now… aku gan dier da jauh da.. dier da xder masa untuk aku..dier bz.. study deir da start da..~gud luck my fren~ miss u … hehehehehehehe(lagipun dier byk skandal.. bz gn dating la tuh… hehehehehe… n aku still igt yg deir pernah cakap skandal2 deir nieh merupakan calon bakal isteri dier.. yg maner yg terbaik akn d pilih… I wish u luck k…
Tp aku tetap igt satu ayat dier…~ jangan awk JATUH CINTA gan sy da~ insyaallah aku xkan jatuh cinta gan dier kerana ati nie xmungkin akan mencintai maner2 lelaki lgieh huhuhuhu~~~~

0 comments:

Post a Comment