Monday, May 4, 2009

~penantian e2 satu peyiksaan~


orang kater... penantian e2 satu peyiksaan.. tol x? adesh....adesh..penantian e2 mmg 1 penyiksaan.. menunggu detik2 untuk menghabiskan saat ku d uum btl2 seksa.. exam aku lgieh 3 paper.. gila dol.. aku nak jawab aper pun xtw... asyik dop jiwang2 jerk dlm bilik.. bukak buku.,. mmg xder la hampeh tol r aku nieh.. 6hb nie paper akaun..gilak gaban nieh.. aku klu bab2 angka3 nieh zero lorh.. 7hb lak.. exam supply chain.. n marketing management.. adoi 1 ari dua paper..dapatkah aku lakukan.. hhahahahahaah... aku berserah pada takdir..
dah 2 1ohb mei.. aku da start short sem.. subjek math.. adoi.. sebulan lgieh lak aku terpaksa bertapa d uum yg x brape aku bangga neh..terpaksa korbankn segala2 cuti yg ader... sebaik la member2 aku yg sengal tuh ader gak.. xder la borink sgt..2tahun lg beb aku kt cnieh...
tentang dier lak.. hehehe.. da xder aper yg nk d katakan lg.. mybe aku gn dier da zero.. ari semakin ari kami makin jauh.. tp xper.. aku xpernah mengharapkan aper2 lagi.. dari insan yg bernama khairul afiq..bg aku kisah aku antara aku da dier tamat d cnih cukup .. cinta datang da pergi tanpa d undang kan.. aku muda lgieh beb.. baru 22.. heheheheeh.. jadi hargai idop ini dgn seberapa indah nyer...
aku n the geng(melon, ciku, epal n sawi) mmg suka degar lagu nieh.. lagu jiwang beb...
E.Y.E - Namamu Kini Jadi Sebutan
Ingin kucurahkan rahsia hatiku
Buat insan yang ku rindui selalu
Luangkan masa mu oh sayang untukku
Dengarlah kasih rayuanku
Bukan ku meminta simpati darimu
Duhai kasihku hanya penggertianmu
Yang kuharapkan dari semenjak dulu
Semoga kan terbuka lagi pintu hatimu

Mengapakah engkau meninggalkan diriku
Ketika aku memerlukan cintamu
Tiada penawar rinduku ini
Yang melanda dikalbu
Kau warnakan duniaku
Dengan pelangi ungu
Kau lakarkan hidup sepiku
Dengan benang sutera
Cintamu hingga aku
Terus terlena keasyikan
Dalam khayalan mimpi yang belum aku pasti
kini kuharap kau kembali
Menerangi dunia ku yang sepi
Hatiku sunyi

Namamu kini menjadi sebutanku
Sampai bilakah harusku pendam rasa
Yang dilanda rindu pelangi cintamu
Yang kini bersemadi jauh dilubuk hati
hehehe...lirik nieh mybe ader kaitan gn aku kot..
lagu dier cam kisah idop aku sikit.. heheh.. tp kwan2 aku yg peliknyer cukup minat lagu nieh..
layan jiwa la tuh..
tp kan aku.. sentiasa doakn kebahagiaan kawan2 aku.. si suhana dengan fendi.. si srimardiani gn daus.. wei biler korang dua org ank join komuniti single balik.. aku gan pika r bebas..single n trouble.. aper pun pelajaran 1st tol x pika..hehehehehe

6 comments:

Bie Hassan said...

hope happy always k...
good luck 4 ur exam...

Mish Hawtchocolate said...

mak aih...
gmbr dier..
maut tul..
heheh =p

$yAziE said...

hahhaha..
tol2...
pelajaran first walaupun nak bkk buku malas yg amat...

~mish melon~ said...

huhu.. pic tuh tok tackle balak baru hehehe

fadzli said...

tu pic mmg maut la.nazak aku

Farie Amrah said...

blog walking..
nice..
pic chumel2.. :P

Post a Comment