Tuesday, April 28, 2009

menjelang ari lahir ku..








lallala.. besday ku datang lagi

tambah tua r aku nie kan... huhuhu.. tp maintain chumel jer kot..

semakin tahun semakin bertambah usia aku.. huhuhuhu..leh x klu aku xnak.. ader buln 5 untuk tahun nie..coz aku xnk usia aku bertambah lagi..hehhe.. taun nie aku mempuyai satu impian.. per erk..aku nak baiki kelemahan diri aku..hehehe.. mybe byk kekurangan yg ader kt aku nie..

'mak.. ore mintok maaf.. taun nie xterbuka lagi pintu ati ank mu nie untuk memakai tudung.. myb next years insyaallah..mak doa2 kan lah erk...'

ader g satu impian aku..korang jagan gelak eh.. aku nak.. cari steady boyfen.. yg nieh aku xmo clash2 lagieh... aku nak tol2 yg leh jaga aku.. yg leh wat aku bhgia.. wawawa saper nieh yg nak kat aku... hehhee.. mybe orang e2 kamu.. or kesayangankuh kt pic tuh.. tungu dan lihat jer k.. huhuhu tuh jer impian aku..

per aku nak wat ari besday aku nati

♥aku nak adiah yang sepesel dari my hubby..aku nak bear yg besar2 tw..

♥aku nak dier wish besday aku depan aku sambil nyanyi gn gitar..sambil bawak.. kek besday aku gan bunga rose..11kuntum rose putih gan 11 kuntum rose merah.

♥aku nak dia cakap dia cinta kan aku sangat pas tuh nyanyikan lagu.. tercipta untukku.. yg unggu nyanyi tuh..

♥klu boleh aku nak luangkan masa gan dia.. satu hari.. xmo dia g maner2 nak suh dier dop dlm pelukan aku jerk.. huhu melampau x?

♥aku nak rebonding rambut aku balik..uhuhuhu..coz dier suka rambut aku lurus... lalalala kembali ke zaman asal..








4 comments:

$yAziE said...

haram jadah nie awl2 la bg besday wishes nie pekehey nye???
nsb baek nama aku xde dlm list..
so,,
wat dono jerk la..
lalalalala~~

~mish melon~ said...

ishh kamu nati aku msg kn aper yg aku nak eh

uncle shaq said...

wah .. dah byk dah nak .. best2 nyer

~mish melon~ said...

heheheh ner nak byk nk sikit jerk

Post a Comment