Sunday, April 19, 2009

aper yg perlu anda taw tentang miss eila

biler aku kuarMySpace
♥handphone ku.. (mesti ader kredit lorh)
♥duit..
♥kad-kad atm ku..
♥lipstik..
♥bedak..
♥sikap..
manusia2 yg penting dlm hidupkuMySpace
♥mak aku..(saudah binti mamat)
♥khairul afiq(bf aku *syg deir sgt)
♥sibling aku..(6)
♥roomate aku(pika sue n seri)
♥anak buah aku(leh wat aku hepi)
aper yang aku buat biler kuar gn kawan2MySpace
♥karaoke(mmg wajib beb)
♥tgk wayang (tgk citer gak r)
♥makan hehehehhe..
♥window shopping
♥snap pic..
aku sebagai studentMySpace
♥laptop ku
♥broadband ku (sng nak on9)
♥kad matrik
♥kawan yg 1 kepala..(sng nak ponteng class)
akuMySpace
♥simple
♥kelakar
♥kuat merajuk
♥kuat cemburu(awas saper yg jd bf aku)
♥pemalas(study gan baca buku)
♥suka shopping
♥suka makan(badan aku da gemok wawawa)

2 comments:

Anonymous said...

nice blog...hehe...jemput la datang blog i...

~mish melon~ said...

makasih.. sila berkunjung lagi ker blog nie.. heheh

Post a Comment