Saturday, May 9, 2009

~kompius+ Tertekan~



uum ari nieh..da sunyik.. hanya tinggal kami jer yg meneruskan perjuangan.. hehhehe.. perjuangan ker.. cam terpaksa jerk.. aku nak alik kg ugak ler.. mish giler kt mak aku.. mak oh mak.. org rindu la kt mak.. ermm... td kuar jln2 g antar .. mber2 balik kg.. rasa nak jerk aku seludup dlm bas tuh... tp igt duit yg aku laburkan lbh kureng rm500.00 tuh.. bayak woo..lau rm 200 jerk leh la aku burn jer duit tuh..
aku???? ikhlas ker nak blajar balik nati.. hahahahaha tuh ungkapan yg aku sering ungkapkan..lalalallalalalalalalal~
kalo aku balik kg mesti macam aku leh wat kan... leh makan masakan mak aku lyg lazat.. leh g jalan2.. g ronda2 kg.. huh.. sonok nyer... td malam akk aku kol..suh balik KL lak.. huh... cuti aku sebulan jerk..cam ner nak bgkan masa nieh..antara mak aku.. gn sibling aku..woo... cam ner erk.. sebaik aku xder balak.. lak tau mau lagieh pening aku.. pikir nak balik umah saper..hakhakhak... aperpun aku kena selesaikan .......... dahulu kerja aku d uum... baru pikir tentang nak balik maner??????

1 comments:

fadzli said...

lawat blog..ada potensi ni jd best blog..jadilah follower kt blog aku

Post a Comment