Wednesday, June 10, 2009

~penghijrahanku:(


ya ALLAH...
aper kah nie pengakhiran untuk aku..
adakah penghijrahan ini.. akan membawa sinar cahaya ke dalam hidup aku yang seakan kelam d telam waktu...
ya ALLAH..
sesungguhnya engkau maha kaya dan maha mengetahui..
d mana silap aku.. aku sendiri kurang pasti..
Ya ALLAH
aku telah megecewakan.. harapan ibu aku..
kepercayaan ibuku terhadap aku..
tapi aku telah berusaha..
hanya setakat e2 sahaja yg aku mampu lakukan..
ibu...
maafkan aku..
bukan niatku.. untuk melukakan harapanmu..
ibu restuilah penghijrahan ku ini..
agar ada satu cahaya..
yg boleh menerangi hidupku kembali..
ibu..
hanya kepercyaanmu.. dan semangatmu.. yg aku perlukan..
kasih sayangmu.. menjadi nadi semangatku.. untuk terus maju kedepan..
kepercayaanmu merupakan.. satu penghargaan besar untukku...
ibu..
xkan ku biar airmatamu mgalir untukku lagi
akan ku buktikan aku mampu lakukan yg terbaik untuk diriku..
hanya restu mu dan doamu yg ku arapkan..
ibu..
maafkan aku..
restuilah aku dengan kepercyaanmu..dan doamu..

4 comments:

fadzli said...

salam..hijrah aper??
ni klu msuk cerpen ni ader potensi menang..terharu baca nukilan...
www.penulisan2u.blogspot.com
hehe

~mish melon~ said...

penghijrahan..
eheheh biarlah rahsia..
erm..
makasih tok kumen tuh..
juz yg lahir dr ati jerk..

Bie Hassan said...

penghijrah besar ke???
pape pon,pilih yg mana baik...
fikir masak2 k...

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu mkn kenduri kt blog gua.Ada ulam ulam kampung
Follow terus pun xpa lagi bagus.

Blog gua dah tak seimbang.Gua tgk budak2 ramai dah berat ke belah punk.

Lagi satu..gua rasa lu ni anggun..

Post a Comment