Wednesday, June 3, 2009

single e2 sweet



Akum sumer… da lamer benar aku tidak update diari online aku nieh..
Bizi siot sekarang..(xder la bz sgt tp broadband aku wat hal xleh conet ternet.. tensen aku)
Now aku kt kg.. buhsan giler seyh.. member xder kt cnieh.. rasa nak terbang jer balik kl.. tp
Mengenangkan ibuku yg xbaper nak sihat.. aku dop kt kg..buat sementara waktu.. tunggu green light jerk nieh..
single e2 sweet! Berbalik pada tajuk tuh.. per aku nak coret entah.. tajuk tuh tetiba jer termuncul d minda aku.. mybe aku ngah single kot huhuhuhu…walau pun skrg life aku semakin sunyi(alone n lonely) tp aku still hepi…hepi gan kerenah kawan2 aku yg sentiasa menghiburkan aku.. makasih kawan2.. single lagi simple kot..coz nati biler kiter kuar.. xder msg tya kt ner..kuar gan saper… biler nak balik.. lau dulu kuar jer mst msg minta izin(berlagak jadi awek mithali konon…)sumer detail sal nak kuar g taw.. xnk dier cemburuk.. bodosh.. campur mengong pun der gak.. bukan laki pun lau suami isteri tol la jgk
Tp aku pelik r..skrg ramai tol makhluk2 asing.. menganaz… m’ggu ketenteraman idup aku… maner entah dorang dpt number fon aku.. aku pun xtw.. (pelik bin ajaib) sori la bro.. aku xlayan mamat2 jiwang… g lah carik minah lain …. Aku da ikrar pada diri aku.. yg aku

~tak kan kapel lgieh kan kunci ati nieh untuk insan yg berjantina lelaki huhuhuuhu
~nak focus kt study aku yg skrg ngah tertunggang tungging
~lagipun sebab utama aku xnak rasa sakit lagieh.. huhuhuhu sakit tuh yg meyiksa idup aku..
Yg wat aku jadi tawar ati kt laki
~yg pasti aku bukan lesbian r.. huhuhuhu.. aku msh bernafsu terhadap jalan yg lurus.. huhuhuhu

Kekadang pikir tensyen gak seyh.. tgk member aku dop megedik2 gn bf masing.. sayang menyayang la.. huhuhu.. bermanja munjer.. ee.. cemburuk nieh… hehehe… xder lagieh... kata2 sayang.. cinta.. hehhehe… now.. jgn pikir benda yg leh melemahkan daya pemikiran aku..juz fikir yg aku leh hepi hepo gn kehidupan aku skrg… single e2 sweet.. Simple jerk.. kn senang…




0 comments:

Post a Comment