Friday, June 5, 2009

kota bharu bandaraya islam


oh my god
cam ner nak kerja nieh

Kota bharu bandaraya islam~~
Erm… aku terkejut la.. lau ader sakit jantung kompem aku mati..
Huhh aper x nyer… semua ppuan d daerah kota bharu n kpekerja kwasan2 kelantan kena pakai tudung… huhhhh…. Mau pengsan aku dgr…
Ptt ler aku mintak kerja ssh sgt nak dpt.. lau kt kl kejap jer.. ari nieh interview ari nieh dpt…
Biler aku pikir patut la..aku free hair..klu cm tuh mati idop balik pun aku xleh kerja kt Kelantan .. negeri kelahiran ku ini..
Boleh ker cm tuh~~~ d wajibkan pakai tudung.. klu xpkai majikan yg ada pekerja melayu yg free hair kena saman.. huhhhhhhhhhhhhhhhh…cm maner nieh… !!!!!!!xdpt la aku nak dop Kelantan lamer2 cm nieh~~~bukan kerana aku seperti kacang lupakan kulit.. tp keadaan yg memaksaku…
Oh kelantan ku………~
cam nieh baru dapat kerja kt kelantan
ayu gak aku eh... hohoho

5 comments:

Lia Hasty said...

yup kltn mmg cmtuh..
dulu i study poli kb..
tp i free hair je g kb..

u nk keje mn?

Bie Hassan said...

hye...dulu my sis keje kat SBJ Binajaya Development,dia okey je free hair...u keje swasta or gov???

~mish melon~ said...

kerja biasa jerkk
jd salesgirl ker.,.
tp ssh la kt kelate..
kena pakai tudung..
ermm..
xjd i kerja ..dop lepak kt umh jerkk jwabnyer

buyppcwebspyonline said...

bestnya kat kelantan..
kat sabah bebas tulah islam semakin terpinggir
kan elok pakai tudung, manis dan menutup aurat. kecian kat mak ayah tanggung dosa (dipertangjawab) kat sana atas kesilapan kita memilih tidak menutup aurat
TERUNA
JATI SABAH

manajanjimu said...

... mana ada FREE, itu Allah bagi nanti kena kira/hisab maa..!
kalau lu dari lahir tak ada rambut macam mana nak free hair ahh...? SEMUA ORANG pun ada rambut juga maa, tausah tayang2 maa.... itu rambut pun tak boleh BEBAS sendiri2 maa..... sampai masa dia pun jatuh atas tanah juga. nanti ada uban baru mau insaf ka..? oh susah lohhhh..... kalau tak mati tak pa maa..tapi hidup sampai tua kelepot apa macam maa... kalau mati pun tak tak hidup lagi.... ok ma, semua org pun boleh FREE juga, tak payah undang2 maa.....tak pakai undang2 BOLEH ka......? haiyya! BUKA RAMBUT CAKAP FREE TAPI SET RAMBUT APA PASAI TAK tak FREE...... mana ada FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....

Post a Comment