Sunday, March 8, 2009

exam oh exam~~~

meja study aku

erm... sekarang da sampai penghujung da.... aku study untuk sem 4... hehehehe.. giler sem nie mmg xteratur giler aku nyer stdy...
huyoo...awl bulan 4 nieh aku da start exam... rasa cam... baru jer kejap aku melabuhkan punggung aku kt uum nie tok sem 4.. aper pun byk lg asgment aku xsiapkn..adoi..mampus aku.. but sem nieh aku paling risau subjek KAL..( biz acconting) adow....aku xmo feel.... mama tolong lak anak mu nieh.. aper pun aku harap sem nieh..aku dpt menaik kan balik aku nyer pointer.. huhuhu isyaallah.. ~~ asgment yg aku perlu siapkan ~~
  1. supply chain.. ader 2 presentation..midsem n kuiz....
  2. bahasa mandarin.. 1 kuiz.. 1 oral tes, 1 writing test
  3. personal selling... ader dua lg presentation.... gn mid sem..
  4. kal.... annual report... submit 9hb 4
  5. orgnization behavior... (submit 15hb)... 2 asgment...
  6. marketing management buat marketing plan n presentation..
draff exam
  1. 14hb 4 paper mandarin
  2. 28hb 4 paper personal selling
  3. 29hb 4 paper organization behavior
  4. 3hb paper customer behavior
  5. 6hb paper kal acounting biz
  6. 7hb ader 2 paper...
  7. supply chain gn markeitng management

1 comments:

$yAziE said...

aku nak bkk kamus ke nie weyh???
translator de x?

Post a Comment